Smashbox Eyeshadow Wrap

 

Bilderna på denna skugga har legat gömt i arkivet i några månader nu men när jag kikade igenom det idag så tänkte jag att jag lika gärna kunde publicera det! Jag köpte ett litet kit med provgrejer via Ebay och man fick med en produkt i full-storlek också (Tror det kostade dryga 8 dollars för 4 deluxe prover och en fullstorlek), och detta var det jag fick! Smashbox är ett rätt nytt märke för mig så det var roligt att prova något annorlunda. Jag gillar färgen, den är neutral och funkar till vardags (När jag jobbar får jag tyvärr inte ha mina härligt färgglada sminkningar).

 

Jag är iallafall sugen på att prova något mer! Har ni testat något från Smashbox? Isånnafall får ni gärna hojta till i kommentarsfältet för jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag är intresserad av, det är ju en jungel!

Kommentarer:

1 Kerstin:

Jag har en Smashbox-skugga, Flamingo, som jag gillar mycket.

2 Viktoria:

Skuggan Flamingo här oxå! Den är underbar :D

3 Honi:

Kerstin & Viktoria: Googlade just, dom är rätt lika är dom inte det? Himla fin iallafall!

4 Josephine:

Vad snygg! :)

Kommentera här: