Nytt från NYX

Det har droppat ner lite smått och gott i brevlådan dom senaste veckorna, bland annat dessa två som kommer från NYX! Jag har köpt bägge två separat på Ebay, tycker det är skönt att kunna köpa grejer en och en för då behöver man inte köpa så himla mycket för att känna att frakten är värd det.

Läppglanset heter Soap Opera Queen och är helt galet glittrigt och underbart vackert på! Självklart kommer det en LOTD på den nångång snart när jag har något att använda det till!

Ögonskuggan heter Morocco och är en UNDERBAR blålila skugga som skiftar färg beroende på ljuset, swatchade den just efter jag tog bilderna och den är så himla fin! Helt klart två bra köp, och billigt!

Kommentarer:

1 Kerstin:

Skuggan ser helt sjukt fin ut! Ser fram emot fler bilder på den!

2 Honi:

Kerstin: Skuggan är HELT UNDERBAR. Kan lägga in några swatches på den, det är lite mer spännande att se den så :)

3 Lovisa:

Detta var min andra order, i min första order älskade jag allt. I denna finns det några saker jag inte känner mig helt hundra på men jag har ju inte hunnit testa det ordentligt. Har fått samma uppfattning som du men måste också tillägga att läppstiften och läppglansen har en alldeles för stark doft, hua!

4 Ninni:

Jag köpte en beige sån skugga och den var totalt hopplös, den bara smulade och fastnade inte på huden trots primer så det var intressant att höra att denna var bra.

5 Honi:

Lovisa: Tack för att du kikade in! :)



Ninni: Vad trist att den var dålig, kan absolut säga att denna verkar jättebra. Swatchade fint iallafall, både på primer och på NYX Jumbo Milk :)

6 Helena:

ser fin fint ut, ser spec fram emot att se skuggan in action

Kommentera här: