Nya ELF produkter

E.L.F (Eyeslipsface) har nyligen släppt några nya produkter på den brittiska hemsidan (länk här). Kikade in idag för att se om det fanns någonting spännande och fick syn på dom nya mineralskuggorna. Tycker själv färgerna är riktigt fina och jag gillar dom mineralskuggor som jag har från E.L.F, så jag är sugen på både Flirty och Beachy. Länk till dom nya mineralskuggorna finns här.

 

Dom fina mineralskuggorna är inte det enda som nyligen lanserats hos E.L.F UK, dom har även släppt en Angled Eyeliner brush(länk), Studio Matte Eyeshadows(länk), Studio Pigment Eyeshadows(länk) och Mineral Eye Brightener(länk).

 

Är det något ni tyckte var extra fint?

Kommentarer:

1 Josephine:

Vad snygga dem ser ut, speciellt de två översta! :)

2 kerstin:

Alla färgerna ser fina ut, men i ärlighetens namn är jag oftast för lat för att trixa med lösa skuggor...

3 Helena:

jättefin, synd att jag inte såg dom innan jag beställde, dreamy, beach o flirty hade gärna fått flytta in i min sminksamling :-D

Kommentera här: