NOTD - Purple Heart

Detta lack från GOSH har länge varit en favorit, kom på att jag inte hade visat det ännu! GOSH Purple Heart har en mörk bas med grönt och lila skimmer i sig. Beroende på hur ljuset slår till så skiftar lacket antingen i grönt eller i lila. Tyvärr framträder det lila bäst vid direkt starkt ljus så det gröna snappas inte upp av min kamera (Men det finns där, tro mig!). Det är inte en tillstymmelse till ljus så det blev blixtbilder. Purity har också visat detta lack, och bilder som visar färgerna bättre finns hos henne här. Jag beskriver lacket som oljespill i nagellacksform helt enkelt, underbart underbart vackert!

Kommentarer:

1 t h a i p i n n e n ♥:

sv; ja jag vet, brukar göra de men den här hitta jag för typ 2 månadersen så jag kommet inte ihåg källan :/

2 Kerstin:

Purple Heart är så himla fint! Jag plockade fram mitt igår, men valde sedan ändå ett annat. När jag ser dina bilder ångrar jag mig lite :)

3 Sminkan:

Väldigt vacker lila!

4 Emma:

Denna är ursnygg!

5 Hanna:

SV: Jaaa oja det är det, så himla bekvämt!.

6 Honi:

Kerstin: Visst är det underbart! Jag älskar det :)



Sminkan: Himla vacker lila och himla vacker Duochrome måste jag säga!



Emma: Visst är den!

7 carin ♥:

vart är det köpt å vad kostar de? 8D

8 Honi:

Carin: Matas, en dansk kedja som just börjat lansera sig i Sverige också! Det ligger på runt 70kr i svenska kronor, 59 här i danmark.

9 roxcat:

Det här måste jag se till att skaffa någon gång, det ser underbart ut!

Kommentera här: