NOTD - Purple Dream

Ett av dom senaste tillskotten i min nagellacks-samling är Purple Dream från E.L.F. Priset ligger på under tjugolappen och dom kan som vanligt köpas via eyeslipsface.co.uk! Det är nästan lite duochrome i det för det ändrar från rosa till lila (Kolla in flaskan på första bilden, där är det rätt uppenbart vad jag menar!) men har ändå en fin frostig formula. Två lager tog det mig för att få det att täcka, så det är inte farligt alls.

 

Mina nya lack anlände plomberade med plomberingstejp istället för i dom galet stora lådorna som man vanligtvis brukar få med, vet någon om det kommer vara så från och med nu eller gäller det bara dom lacken? Jag tyckte det var bra iallafall, all förpackning som dom hade tidigare var ju bara spill på resurser.

Kommentarer:

1 Omygloss:

Det har den! Så problemet är löst

Här kan du se mer bilder: http://www.nyxcosmetics.se/products.php?page=prod/S119

2 kerstin:

Mycket lack för pengarna!

Kommentera här: