NOTD - Glee

Detta är hands down det mest svårfotade lacket jag någonsin ägt. Jesse's Girl Glee är ett lack med en blå bas och massor av finmalda glitterpartiklar i grönt och blått, den påminner mig om sjöjungfrur och har liknats med Zoya Charla. OPI Catch me in your net och Orly Halleys Comet många gånger. Det gröna vill inte fångas med blixt så detta är faktiskt NOTD nummer tre med detta lack, första gången provade jag med blixt och bilderna visade ett blått lack. Andra gången var det molnigt men jag tog kameran med utanför i dagsljus och fotade, med samma resultat som första gången. Idag är det dock strålande sol så jag fotade äntligen i sol-ljus, vilket gick bättre men inte klockrent. Bilden ovan på flaskan är den mest riktiga bilden när det kommer till färgen dock. Här kommer NOTD'n.

Och en VÄLDIGT mörk bild som togs av misstag för jag ställde in ISO'n fel, men den visar det gröna skimret iallafall!

Kommentera här: