Mitt första konadförsök!

Jag har äntligen tagit tag i mig och beställde dom konadgrejerna jag behövde för att kunna prova det populära dekorationssystemet! Första nageln blev lite skev, den andra nageln blev lite kladdig, likaså den tredje. Den fjärde nageln gillar jag bäst däremot! Jättesöta mönster, alla kommer från M57 plattan. Det fungerade inte alls så bra den första gången men det gäller ju att få in snitsen och kunna göra trycken snabbare än snabbast. Ju snabbare desto bättre heter det väl med Konad!

Kommentarer:

1 Kerstin:

Kanonfint! Jag gillar zebrorna bäst :)

2 BEAUTY SECRETS:

Tack:D Det är fint med rött;)



Vad snygga dina naglar blev! har aldrig testat konad men skulle vilja göra det:)

3 Omygloss:

Tack, din kommentar gjorde min dag!

Riktigt snygga naglar :)

4 Helena:

för att vara första försöket så blev det ju jättebra :-)

jag är jättesugen på konad jag oxå, blir nog ett köp framöver

5 Carro Naglar:

Riktigt snyggt för första försöket! Själv så satt jag första gången i dryga tre timmar innan jag lyckades få till någonting som liknade ett mönster. Sen gav jag upp konad, men man borde nog testa igen ;)

6 Josephine:

Tjusigt, det tar ett tag innan man kommer in i det, och sen är man fast! ;)

7 Honi:

Kerstin: Tack! Jag gillar också zebrorna :) himla fint.



Beauty Secrets: Det är lite småtrixigt men så snart man får in snitsen ser det ju proffsigt ut! :)



Ohmygloss: Tack :)



Helena: Ja jag förväntade mig att det bara skulle vara små blobs på naglarna första gången men det är ju faktiskt mönster! :)



Carro: Det kanske är det som är problemet, du provar för länge! Mina naglar tog inte mer än 5 minuter och då var jag ändå för långsam :p



Josephine: Ja jag får öva! Älskar hur proffsigt det ser ut så jag försöker helt klart igen :)

8 Frida:

Jag tyckte oxå det var svårt i början. Mitt största problem var nog att jag drog av för hårt med skrapan och då fastnade inget på stämpeln. Men sen provade jag att dra ganska löst och då fastande det på stämpeln varje gång, men jag tycker det blev fint på dig!

9 pauli♥:

gud va snyggt!

Kommentera här: