EOTD - Smoldering Embers

Jag såg en fin tutorial på en sminkning som hette Smoldering Embers gjord av Goldiestarling på Youtube för ett tag sen. Jag tyckte det var fint och att det nog skulle passa min ögonfärg riktigt bra så jag gjorde min egna lilla variant! Jättesnyggt med både grönt, koppar och svart tycker jag själv.

Hennes tutorial kommer här:



Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
GOSH Eyeshadowstick i Love That Beige
Jesses Girl Eyedust Starshine (Vit skimrig)
Jesses Girl Eyedust Antique Green (Grön)
Jesses Girl Eyedust Indian Summer (Koppar-orange)
Leishi Pigment svart
The Colossal mascara
E.L.F Cream Eyeliner
Isadora Brow Pencil 22 Light Brown

Kommentarer:

1 thaipinnen:

sv; okej tack, men det va inte därifrån jag hitta den ;O

men ska fixa de !:)

2 BEAUTY SECRETS:

Åh vad fint! Passar verkligen dina ögon:)



Sv; Ja det är himla skönt! Nu blir jag plötsligt glad över att något är slut:D

Sedan har jag börjat sälja grejer på Tradera, sånt som jag inte kan använda och som nån annan kan ha nytta av:)

3 Caroline:

Vilken penna har du använt på vattenlinjen? orange är verkligen snyggt till dig

4 Honi:

Beauty Secrets: Tack! :) Orange är verkligen himla fint till blå ögon!



Caroline: Jag har faktiskt använt Cream eyelinern, det brukar jag göra nästan varje gång :) Den är riktigt mycket bättre och sitter längre än dom flesta pennor jag har (Fast Feline från MAC funkar superbra till det också).

Kommentera här: