EOTD - Golden eye

Jag satt och lyssnade på Tina Turner - Golden eye och fick världens lust att göra en dramatisk sotad look med en guldig finish över sig. Något av det lättaste med såna här sotningar är att man kan packa på svart färg på locket och sen lägga en annan färg över, och så vips har man en helt ny look! Går att kombinera i alla evigheter.

Känner mig lite som en bondbrud, det är väl Luleågenerna som gör det. En av Bondbrudarna (Maud Adams) kommer nämligen från min kära hemstad, hon spelade Octopussy i filmen Octopussy. Galet roligt hur liten världen kan vara!

Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
NYX Jumbo Eye Pencil Black Bean
Makeupstore Microshadow Regent
E.L.F Mini Makeup Collection (Svart skugga)
MAC Eyeshadow Shroom (Highlighter)
The Colossal Mascara
Max Factor Kohl Pencil 020 Black

Kommentarer:

1 Omygloss:

Jag klipper mig själv mellan gångerna också, men jag tycker det blir så mycket bättre när jag färgar det hos frisören så det vågar jag oftast inte göra hemma. Jag har dessutom bytt hårfärg så ofta de senaste åren att det hade ramlat av om jag gjort det hemma för att det inte finns tillräckligt bra färg att köpa

2 kerstin:

Jättefint!

3 Honi:

Kerstin: Tack :)

Kommentera här: