Yes To Cucumbers

Ett märke jag blivit väldigt nyfiken på är "Yes to" som utgrenar sig i dom tre olika "Yes to Carrots", "Yes to Tomatos" och "Yes to Cucumbers". Det sistnämnda är det jag är mest intresserad av då jag brukar ogilla doften av morötter, och är allergisk mot tomater. Alla "Yes to" serier innehåller mineraler från döda havet samt organisk frukt och organiska grönsaker. Jag har hört mycket gott om dessa, speciellt "Yes to Cucumbers" makeupwipes som tydligen får ansiktet att kännas superfräscht efter rengöring. Nästa gång jag beställer något från Beautybay tror jag en produkt får följa med!

 

"Yes To"-serierna kan du hitta på bl.a Beautybay(direktlänk här) och just nu får man ett Yes to carrots C Me smile lip butter vid köp av två "Yes to" produkter.

Kommentarer:

1 Ninni:

Finns hos Feelunique också och jag undrar om inte de har något erbjudande också, gratis frakt har de iaf så värt att jämföra. Jag köpte ett läppcerat från Yes to carrots förra sommaren i Spanien och det hade melonsmak. Tyvärr blev jag bestulen på det innan jag ens hann börja använda det för sonen blev så förtjust i det att det slank ner i hans ficka innan jag hann blinka. ;-)

2 Glitter Sisters:

Har läst på lite om märket nu och det ser onekligen intressant ut med tanke på att det nästan till 100% är naturliga produkter fria från parabener, phtalater och andra nasty grejer. Humana priser är det också. Det här ska jag absolut ha i åtanke och köpa om det kommer i min väg! Tack för tispet! /N

3 Nailtastic:

Det här låter som ett spännande märke, har aldrig hört talas om dem förr!

4 Honi:

Ninni, feelunique har jag inte styr på men det ska jag kika in också :) Læppceraten kikade jag också på, ser fina ut!



Glitter sisters, blev också intresserad pga innehållet. Kænns som en bra blandning av sorter nær det kommer till produkter också!



Nailtastic, har mest hørt om seths mærke via youtube faktiskt. Inte alls hørt det snackats så mycket via blog ar och dylikt annnars.

5 Omygloss:

OMG, tack för att du ledde mig till beautybay. Vill shoppa loss där! Billigt :) Hur lång tid brukar det ta för frakten?

6 Honi:

Omygloss: Tog dryga veckan till Danmark, så inte alls illa :)

Kommentera här: