TBS Shower Gel

Finns det något jag älskar när det kommer till duschkräm så är det The Body Shop's Shower gels. Underbara fruktiga shower gels som inte bara doftar paradis utan lämnar också huden mjuk och väldoftande. Jag köpte tre stycken miniversioner när jag var i London (4 pund för 3 st) och en fullstorlek av Papaya inhandlades även den för inte så länge sedan. Bodyshop här i stan rear nämligen ut ett helt gäng produkter, inte bara shower gels utan också smink, body butters och hudvård. Papaya kostade bara 30 kronor, vilket fynd! Tror jag beger mig tillbaks igen för att se om jag kan hitta några fler nu när det ändå är så billigt. Ser fram emot att testa alla nya dofter, tror Papaya är den enda jag har provat förr!

Har ni testat TBS Shower Gels? Vilken är eran favoritdoft?

Kommentera här: