Sminkat: Mette

Jag lägger denna under EOTD/FOTD även om det inte är på mig själv. Min väninna Mette(Som för övrigt har världens härligaste fräknar) var här och hälsade på igårkväll och som vanligt med mina tjejkompisar brukar det sluta med en flaska vin och mitt sminkbord, och så ryker produkterna fram. Jag sminkade Mette i pastelligt lila och lite rosa och här har ni resultatet.

Hon brukar oftast ha ljusare toner av brunt eller Smokey eyes till fest så hon tyckte det var kul med lite färg! Kan även berätta att hon hittade mina Konadgrejer och gick härifrån med både tår och fingrar stämplade med zebramönster och blommor.

 

Produkter:

Too Faced Shadow Insurance

NYX Jumbo Eye Pencil - Milk

Stila Eye for colour eyeshadow palette - Lilac

Manlypaletten - Ljus rosa

Estee Lauder Surreal Violet palette - Skimrig lila

MAC Eyeshadow - Shroom

E.L.F Eyebrow kit - Light

H&M Brow Fix

L'oreal Volume Million Lashes Extra Black

Makeupstore Cake Eyeliner - Black

Max Factor Kohl Pencil 010 White

Kommentera här: