MUA Eyeshadows

Just innan jag åkte på semester så såg jag en video på youtube där Lauren Luke pratar lite om MUA's ögonskuggor. MUA är ett budgetmärke som (vad jag vet) är baserat i Storbritannien. Nästan alla deras produkter kostar 1 pund (dryga 10 kronor), och dom har allt från läppglans till ögonskuggor. Jag blev såklart nyfiken och plockade med mig två hem, en matt och en pearl. Den beigerosa matta skuggan är inget att hurra över, den är pudrig och trist och det flyger bara pigment när jag sätter borsten i den. Den lila skuggan däremot påminner mycket om NYX Morocco(Om än inte så pigmenterad, länk här), riktigt härlig blålila skugga som ändrar färg beroende på ljus. Lite swatches kommer här!

Skuggorna heter:

Shade 16 (Matt, ljusrosa)

Shade 9 (Pearl, lila)

Kommentarer:

1 Kerstin:

Alltid kul att höra om nya budgetkap :)

Kommentera här: