Gosh Holo vs CC Worth the risque

Ett lack som jag alltid älskat är (Som ni säkert redan vet) GOSH Holographic. Numer är Holographic ett såkallad HTF-lack (Hard to find, svårt att hitta) vilket jag tycker är trist, för det är verkligen en storfavorit! Jag klickade hem Color Club's lack Worth The Risque från ebay för ett tag sedan och blev rätt förvånad när jag plockade fram det ur paketet och såg att det var rätt likt GOSH's holographic. Här kommer en jämförelsesbild med lacken på naglarna, tre tunna lager av varje lack.

Nu kanske det är lättare att se varför jag tyckte dom var förvånansvärt lika! GOSH's Holo är mer intensiv och mer linjär medans Color Club Worth The Risque har har en mer spridd holografisk effekt. WTR mäter sig absolut inte med GOSH men det är ett bra alternativ om man vill ha något liknande och gillar silverholos! Kostade runt 35 kr via ebay.

Kommentera här: