EOTD - Clarity

Lite mörka blålila färger idag, en av mina favoritkombos (dock mer nedtonat här). Provade att måla mina undre fransar idag också men jag tycker själv bara det ser sjukt ut för dom är allt för långa. På bilderna har jag ändå tagit bort en hel del från tipparna för att det gjorde så att mina ögon såg helt skeva ut. Oh well! En fin sminkning som passar fint till festkvällar, trots att det känns lite mer höst än det känns som sommar.

Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
NYX Jumbo Eye pencil Electric Blue
Manlypaletten
MUA Eyeshadow Shade 16 Matt Ljusrosa
Estee Lauder Surreal Violet Palette (Rosa & Lila)
Max Factor Kohl Pencil 010 white
Maybelline Kohl Express Glam Black
The Colossal Mascara
E.L.F Eyebrow Kit Light
Leishi Pigment - White
Mac Eyeshadow Shroom (Highlighter)

Kommentera här: