EOTD - Candy!

Idag blev det massor av färg igen, gult, aquablått, lila och rosa allt i en salig härlig blandning! Eyelinern ser helt skev ut på den andra bilden men jag tror bara det är vinkeln som bilden är tagen i! Detta skulle jag helt klart bära till fest, riktigt härlig sommarsminkning!

Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
NYX Jumbo Eye Pencil - Milk
Estee Lauder Surreal Violet Palette - Lila
Manlypaletten - Guldgul, rosa och Aquablå
Makeupstore Cake Eyeliner Black
The Colossal mascara
MAC Eyeshadow Shroom (highlighter)
Max Factor Kohl Pencil 010 White
E.L.F Eyebrow Kit - Light
Wet'n'Wild Kohl Pencil 9 Purple

Kommentarer:

1 Wysteriia:

Svar: hahahaha TACK ;) Lite nervöst med vbloggar då jag många gånger snubblar på tungan och uttalar ord väldigt dåligt men men ;) hehe. Känns som jag kommer försöka lägga ner lite krut på att göra fler framöver :)

2 Carina (TotalBeauty):

Vilken snygg sminkning, gillar färgerna starkt!



Önskar att jag kunde få till så vackra bilder på mina sminkningar, hur jag än gör så blir de värdelösa...

3 Honi:

Carina: Tack :) Jag gör inte så mycket må jag erkänna, bara ställer in systemkameran på macro och fotar lös. Sen brukar det iaf finnas några bilder som jag kan använda haha!

4 Omygloss:

Superbeautiful!

5 Sminkan:

Som en regnbåge!

6 Honi:

Omygloss: Tack fina du! :)



Sminkan: Det är ju det jag gillar bäst, mer färg åt världen!

Kommentera här: