Too Faced Eye Love

Sminkmärket Too Faced har för inte så länge sedan släppt en ny palett vid namn Eye Love. Eye Love innehåller 8 härliga ögonskuggor som är hämtade från 4 av deras bästsäljande ögonskuggepaletter. Kul ide tycker jag själv, för jag vet att det är många som gillat deras tidigare ögonskuggepaletter. Jag har klämt lite på Naked Eye paletten i butik och tycker skuggorna känns trevliga och välpigmenterade, men kan inte säga mer ingående än så då jag inte haft möjligheten att testa dom i en sminkning! Vid köp av paletten får man även med ett exemplar av deras Too Faced Shadow Insurance(I 3 grams varianten) som är en primer som appliceras på rena ögonlock för att hålla sminket på plats under dagen.

Skuggorna är som följer:

Från Naked Eye Palette - Satin Sheets & Like a Virgin

Från Smoky Eye Palette - Silver spoon & Smolder

Från Natural Eye Palette - Heaven & Push-up

Från Romantic Eye Palette - Honeymoon & Ever after

Bild: Eleven.se

Har man inte testat deras paletter förut så kan detta vara ett perfekt tillfälle, då man får lite av det hela och kan matcha skuggor både till vardags och till fest i en enda palett. Jag är sugen iallafall, how about you? Har du någon av dom tidigare paletterna?

 

Finns hos:

Beautybay.com (UK)

Eleven.se (SE) 349kr

Kommentera här: