NYX Jumbo Pen Yogurt

Här har vi senaste tillskottet till min nätta samling av NYX Jumbo Pens, nämligen Yogurt. Jag köpte den för att kunna ha som bas till mina vardagssminkningar på jobbet och liknande. När den anlände i brevlådan tyckte jag genast att färgen påminde om något jag hade i sminkbordet men kunde inte riktigt sätta fingret på vad. Tog till sist fram ögonskuggan All That Glitters från MAC och se på sjutton, dom är ju nästan tvillingar. Det finns små skillnader, som att All That Glitters är aningens mer guldigt varm i tonen i jämförelse med Yogurt, men annars är dom väldigt lika. Jag har köpt denna via Ebay, som vanligt, men dom finns också hos Eleven.se (Dock till det fyrdubbla priset).

Har ni några jumbopens? Vilka färger är era favoriter?

Kommentarer:

1 Alice från TeenBeauty:

Jag har två Jumbo Eye Pencils, Yogurt och Purple. Yogurt är superfin, passar jättebra under skuggor :)

Kommentera här: