Nytt från Isadora

Äntligen får även jag möjlighet att testa dom nya produkterna från Isadora! Jag har varit så galet nyfiken på både Second Nail och Jelly Kiss läppstiften men när det är långt till Sverige och närmaste återförsäljare för Isadora ligger i Tyskland så får man ju ha lite tålamod. Dessa fina produkter vann jag i en tävling hos fina Carina från Totalbeauty (länk!) och jag har redan börjat testa Second Nail! Swatches på stiftet och NOTD på lacket kommer senare såklart, vad vill ni se först?

Kommentarer:

1 Anna:

Jo,det börjar likna något nu. Npgra sidor kvar med spjälor och lite målning men snart så... :)

2 Emelie:

Åh! Har alla tre och de är nog mina mest använda produkter från isadora :)

3 Glitter Sisters:

Pink Lemonade har jag utsett till mitt favvolack för sommaren! Det är helt lovely! Dessutom får jag hela tiden massa komplimanger för det. Till och med chefen (som är man!) tyckte att jag hade ett fint nagellack!!! Det måste ju ändå betyda något :0)

4 Honi:

Emelie: Det låter som ett bra betyg, det var nämligen också carinas favoriter! :)



Glitter Sisters: Oj oj oj, ja det låter som ett bra betyg! Provlackade lite smått och det ser superhärligt och somrigt ut :)

5 Omygloss:

Kul! Du kommer nog gilla läppstiftet himla mycket. jag älskar det :)

6 Carina (TotalBeauty):

Hoppas att du kommer att gilla produkterna lika mycket som mig. Älskar färgen på lacket och läppstiftet, och Second Nail är också riktigt bra. Hihi min dotter tjatar om en ny flaska SN redan innan den hon har är helt slut :)

7 Kerstin:

Vilken härlig vinst! Tre av mina storfavoriter :)

8 Vanesa:

Vad tyckte du om second nail ? :) Jag har testat den för gula naglar och den ger faktiskt fina naglar :)

9 Honi:

Omygloss: Ja det är så härligt på! :)



Caroma : Har faktiskt blivit förtjust i det mesta! :) Så det var ett gäng riktiga toppenprodukter.



Kerstin: Ja visst är det, blev så glad! :)



Vanesa: Jag tycker den fungerar bra, mina naglar har iallafall blivit tjockare, men jag tycker något av effekten försvinner när man tagit bort det stärkande lacket.

Kommentera här: