NOTD - Metaleopard

Testar konad idag igen, med platta M57 som innehåller bland annat detta fina leopardmönster. Jag brukar tycka det är rätt tantigt men en otraditionell version som denna tycker jag snarare är spännande! Det börjar ta sig med konad för mig, det blir lättare och lättare att få till det!

Jag har använt Viva la Diva 121 som bas (den fina lila) och Depends silvriga 223 som själva trycket. Det silvriga lacket fungerar super till konad för er som har det hemma och inte har testat!

Kommentarer:

1 Cyt:

Åh så himla läckert!

2 Anna:

Viva la diva lacket skriker efter mig.. Måste nog testas.. :)

3 kerstin:

Jättesnygg kombination!

4 Emma:

Jag har hittills inte vågat testa vanliga lack till mina konad designs, men jag ser ju nu att det går alldeles utmärkt. Möjligheterna är oändliga =)

5 Honi:

CYT: Visst är det! :)



Anna: Vet inte om det finns mer, kom med Viva la diva rocks kollektionen! Hoppas det finns i deras sortimang dock.



Kerstin: Tack!



Emma: Jag har inget konadlack så jag har lekt med massor av olika kombinationer, kräm och metalliclack verkar funka bäst. Skimmer och jelly är lite sämre!

6 Nailtastic:

Wow, superfint!

7 Honi:

Nailtastic: Tack! Blev supernöjd :)

Kommentera här: