Månadens Favoriter: Juli

Här kommer månadens absoluta favoriter!

 

Isadora Second Nail vann jag i en tävling hos Carina för ett tag sedan och har använt det som baslack sedan dess, fungerar riktigt bra! The Body Shop's Body butters har länge varit en favorit, denna månad har jag sträckt mig extra mycket efter min ministorlek av Sweet Lemon som är en perfekt sommardoft. E.L.F's Waterproof eyeliner pen har varit med i många favoritinlägg på sista tiden, har haft den varje dag jag har varit på jobbet för ett klassiskt resultat med en fet eyelinervinge och lite mascara.

 

Vad har ni sträckt er lite extra mycket efter? Dela gärna med er!

Kommentarer:

1 Samantha:

Läste ett av dina äldre inlägg (från 2010) om Rainbow från GOSH.

Du som bor i Danmark .... vet du om det fortfarande går att få tag på ??

2 Angelica:

Fin blogg! :D

3 Honi:

Samantha: Vad jag vet är det "Discontinued" alltså att det inte finns att köpa i butik mer. Jag hamstrade två ex när dom sålde dom sista från butikerna förra året och har inte sett dom sen dess, så tyvärr verkar det som att det inte går att få fatt i mer.



Angelica: Tack!

4 Carina (TotalBeauty):

Kul att du tyckte om den :)

5 Honi:

Carina: Tur jag vann tävlingen, annars hade det tagit år och dar innan jag hade haft möjlighet att testa! :)

6 Anonym:

Jättefin blogg! Kul, intressant och bra upplägg!

Tänkte höra om du kan rekommendera någon bra eyeliner för nedre vattenlinjen som sitter bra, till ett hyfsat bra pris?



Ha en fin dag!

7 Honi:

Anonym: Jag gillar Isadoras Inliner Kajal, min är slut nu men när jag hade den så satt den iallafall superbra på vattenlinjen. Den är lite mer vattenfast än normala kajalpennor och håller på så sätt bättre. Finns i fyra färger, vit, svart, brun och nude! :)

8 Felicia:

Tusen tack för ditt jättesnabba svar! Uppskattas verkligen! :)

9 Felicia:

Tusen tack för ditt snabba och hjälpsamma svar! Uppskattas massor! :)

Kommentera här: