LUSH - Gorilla Perfumes Kit

Gorilla Perfumes är ett parfymmärke som säljs av LUSH och som är skapat av dom som gjorde sminkmärket B Never To Busy 2 Be Beautiful (Vilken munfull) som såldes för några år sedan. Jag provdoftade alla parfymer när jag var i London men eftersom dom inte hade dom små varianterna till salu kände jag mig tvungen att skippa det. Kikade just in på brittiska Lush's hemsida och såg att dom hade ett litet provkit på alla Gorilla parfymer till salu! Kittet kostar dryga 20 pund(Lite över 200 kronor). Jag rådiggar Vanillary och har på känn att en liten provtub smyger sig ner i min nästa Lush beställning.

 

Direktlänk till kittet finner ni här.

 

Är man bara sugen på en enkel så kan man köpa prover för mellan 2 och 4 pund genom att klicka här.

 

Kittet innehåller:

Tuca Tuca

Karma

The Smell of Freedom

Lust

Breath of God

Orange Blossom

Imogen Rose

Vanillary

Kommentera här: