Lackshopping - Eyeko & Color Club

Det ramlade in två paket i lådan häromdagen med fyra underbart fina lack! På första bilden har vi Fashion Addict från Color Club som är ett ljust rosalila holografiskt lack. På bild två och tre har vi ett lack jag har suktat efter länge nu, Alias från Color Club. Kan ni se dom fina multikroma-skiftningarna? Love it! På sista bilden har vi Coral Polish samt Chi Chi Polish från Eyeko, två perfekta sommarlack.

Har ni shoppat lack på det sista, isf vilka? Och vilket av mina nyshoppade lack gillar ni bäst? Jag dras mot Alias, tycker det är så unikt.

Kommentarer:

1 Josephine:

Alias, vad snygg! :D

2 kerstin:

Fina! Jag är mest nyfiken på att se Fashion Addict på!

3 Chaosophia:

Alias är en av mina senaste favoriter! Så grymt fin.

4 Matilda/Sminklådan:

Åh, color club lacken måste jag skriva upp på min vill ha lista xD jag vill se hur de ser ut på! :D

5 H:

De 2 översta ser jättefina ut, särskilt Alias. Dem hade det varit kul att se bilder av :)

6 Honi:

Josephine: Helt klart, så underbart!



Kerstin: Klart du är, du vill bara ha holo! ;) Det kommer, lovar!



Chaosophia: Så fin så fin, alla underbara färgskiftningar gör den så intressant.



Matilda: Det kommer, lovar!



H: Lackar Alias så fort jag har sol här nere, tror det är svårt att fånga alla färgskiftningar med blixt :)

7 Carina (TotalBeauty):

Det översta lacket ser helt fantastiskt ut :) Önskar att jag också kunde lyckas ta så fina bilder.

8 Samantha:

Var köper du dina color club nagellack ?

Vet du eller någon av dina svenska läsare var man kan få tag på color club nagellacken i Sverige ??

9 Honi:

Carina: Klart du kan! Gäller ju inte bara att ha en bra kamera (min är en gammal systemkamera) utan mer att man har tålamod ! :)



Samantha: Jag köper mina Color Club lack via Ebay men dom kan även köpas via http://www.8ty8beauty.com/ som är en amerikansk webshopp. Några har nämnt att dom hittat color club på vissa ica maxi, så du kanske kan kika där?

Kommentera här: