EOTD - Matt-ie

Det blev matt idag, matta skuggor, matt eyeliner och matt porslinshud. Det är lite svårare att jobba med matta skuggor men jag gillar ju utmaningar så jag tyckte det var roligt! Lite solnedgångskänsla blev det allt med alla fina gula, orangea och rosa toner men det lila bryter av lite så att det händer något oväntat också! Tror inte jag hade fått fram samma intensitet utan min vita NYXpenna, den pumpar verkligen upp vilken som helst färg!

Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
NYX Jumbo Pencil - Milk (matt vit)
Manlypaletten - Gul, mörk rosa, ljus rosa, mörk lila
Estee Lauder - Plommonlila
Makeupstore cake eyeliner - Black
The Colossal Mascara
Max Factor Kohl Pencil 010 White
E.L.F Eyebrow kit - Light

Kommentarer:

1 Sminkan:

Det ser jättefint ut! jag gillar matta skuggor för de ger en annan, mer stram effekt.

2 H:

Åh va kul det hade varit att va bra på smink! Du är alltid så färgglad och fin :)

3 Cyt:

Färgglatt!

4 Honi:

Sminkan: Tack, tycker också det var kul att jobba med om än lite svårare än skimriga :) Men man ska ju lära sig nångång!



H: Allt går bara man övar lite :) Tack! Färger är det bästa jag vet.



Cyt: Helt klart!

Kommentera här: