EOTD - Dissapearing Act

Ni som hängt med ett tag vet ju att min förkärlek till färg inte är så lätt att tampas med, speciellt inte när det kommer till ögonskuggor. Ska jag vara ärlig så är jag skitdålig till att göra neutrala sminkningar, förmodligen mestadels för att jag tycker det är tråkigt och då är det ju inte så ofta man orkar öva på det. Jag föredrar aquablått, ljuslila, knallrosa och murrigt skogsgrönt istället för brunt! Däremot tycker jag att en maffig svart vingad eyeliner gör sig bäst utan en massa färg som stjäl uppmärksamheten, back to classics liksom! Jag älskar färgkombinationerna i denna sminkning, tror dock att det lätt kan se lite kaotiskt ut om man blandar dom för mycket.

Produkter:

Too Faced Shadow Insurance

NYX Jumbo Eye pencil - Milk

Estee Lauder Surreal Violet Eyeshadow Palette - Lila & Ljusrosa

Manlypaletten - Mörkrosa, grå och mintgrön

Maybelline Kohl Express Glam Black

The Colossal Mascara

Isadora Eyebrow pencil 22 Light Brown

H&M Eyebrow Fix

Max Factor Kohl Pencil 010 White

MAC Eyeshadow Shroom (Highlighter)

Kommentera här: