E.L.F Brow Kit Light

Något som kan vara svårt för oss blonda blekfisar är att hitta brynprodukter som inte är för mörka. Detta lilla ögonbrynskit från E.L.F innehåller två produkter, den mörkare är en färgad bryngele och den ljusare är en brynskugga. Med kittet kommer en liten applikator med en snedställd smal borste i ena änden och en lite fluffigare spetsig borste i andra änden. Jag har provat att använda bägge sidor av applikatorn men jag tycker dom är rätt värdelösa, men dom fungerar om det är det enda man har (Det tar bara mer koncentration och tid då den är så liten). Jag använder en snedställd eyelinerborste istället, det fungerar mycket bättre!

För det mesta har jag använt bryngelen med färg i, jag tycker den ger ett fint naturligt resultat och är lätt att applicera. Brynskuggan är lite pudrig och svårarbetad men om man använder lite av den ovanpå bryngelen så fäster den bättre.

Emma efterfrågade jämförelsesbilder, så här kommer det:



Pris: Ca 36 kr.
Finns hos: E.L.F (Eyeslipsface.co.uk, direktlänk här)
Finns i: Light, Medium, Dark, Ash
Mitt Betyg: 3/5, Bryngelen är underbar men brynskuggan är lite tveksam.

Kommentera här: