LOTD - Rimmel Birthdaysuit

Är det något jag älskar så är det reashopping, inte för köpandets skull utan för att man kan hitta bra basgrejer till fantastiska priser. Jag hade länge letat efter ett fint lite diskretare stift när jag kom över Birthdaysuit från Rimmel i en reakorg på Matas här i stan (Matas är ungefär den danska motsvarigheten till Kicks eller Parelle). Det kostade 10 danska kronor så jag snappade direkt åt mig ett och det är jag verkligen nöjd med. Håller fantastiskt fint och färgen är underbar.

Kommentarer:

1 Kerstin:

Jättefint! Fint att det är en lite varmare nyans!

2 jessica:

REA i våra hjärtan hihi

3 helen - skönhetsbloggen:

SV: jahaa , så du bor inte i sverige? vart bor du nu? :D

4 Honi:

Kerstin: Skönt med något som inte är nude eller ljusrosa! :) Något lite varmare är ovant men väldigt fint.

Jessica: Eller hur! :)

Kommentera här: