NOTD2 - Lovepirates!

Jag browsade runt lite på youtube och såg en design av kärlekspirater. Jag som älskar pirater och deras mentalitet ville såklart prova direkt på en gång. Jag har fortfarande inte några bra verktyg men det fick gå ändå, man sitter ju inte och kikar hur nära som helst på naglarna ändå och på långt håll ser det riktigt coolt ut! Videon som jag blev inspirerad av finns nedan för er som är nyfikna på att prova!

Jag har använt :
H&M White
Wet'n'wild black creme
GOSH Pink Rose
Seche Vite Top Coat

Kommentarer:

1 Malin:

Grymma naglar!

2 Elin - Absoluteelly:

Allt bra med dig? :) Gullig blogg förresten!

3 Ebba:

Verkligen jättefina naglar!! har du använt vanliga tandpetare för att få smala streck och små hjärtan??:)

ÄLskar bloggen! Ger ut bra tips!!:D

4 Linda:

Coolt! Jag hänger också mycket på YT, man får så mycket inspiration där.

Varje gång jag är inne på din blogg tänker jag på vilken snygg bloggdesign du har så nu kan jag ju passa på och säga det också.

5 Honi:

Malin: TAck! :)

Elin: Tack :)

Ebba: Jag har använt en utvecklad hårnål faktiskt (Utan plastplutten såklart). Hade inga tandpetare hemma, men det gick bra ialllafall! :) Tusen tack för att du gillar bloggen!

Linda: YT är definitivt bra till inspiration, speciellt livetutorials! Tack så mycket :)

Kommentera här: