Metallica Black Album

Mitt Metallica tema har legat lågt ett tag, jag ville göra sminkningar med inspiration av alla album med början från dom äldsta. Jag fastnade på Master of Puppets och sen har det stått still. Tog tag i det för någon vecka sedan men började med det lite senare släppta Black Album. Jag blev inspirerad av dom skarpa linjerna i bandloggan och självklart det svarta svarta på deras albumcover. Allt skuggarbete är gjort med nyx black bean, en svart skugga och tejp som blivit klippt till passande former och klistrat på mitt ansikte. Några fler Metallicasminkningar kommer komma upp framöver också, men någon tidsrymd på det har jag inte. Dom kommer som dom kommer!

Tidigare temasminkningar på detta tema kan ni se här:
Kill em all
Ride the lightning

Produkter:

Nyx Jumbo pen i Black Bean
E.L.F Mini makeup collection Svart skugga
Makeupstore Microshadow Ranch
E.L.F Cream Eyeliner i Black
Tejp

Kommentera här: