Mavalip

Jag fick nyligen ett pressutskick från Mavala där dom skriver om deras nylanserade läppstift. Jag som nästan enbart förknippar Mavala med deras fina lack tycker det är spännande att dom utvidgar sin produkthorisont. Läppstiften heter Mavalip och finns i färgerna ovan (Har lagt till namnen också om någon är nyfiken). Jag gillar förpackningen, känns lite glammigt med guld och svart. Lite 50'tal's glamour och retro!

Vad tror ni, blir det en hit eller håller ni er till deras lack? Har ni testat deras läppstift?

Rekommenderat pris 79 - 99 kr och dessa finns hos välsorterade parfymerier och på eleven.se (Länk här).

Kommentarer:

1 Emma says style, love & rock and roll.:

Kul har inte testat men såg flera nyanser jag hade velat testa där!

2 Leia ♥:

Använder aldrig läppstift :P

3 Honi:

Emma: Jo med ett så stort utval finns det säkert något för alla :)

Leia: Brukade inte heller använda läppstift så ofta men gör det rätt mycket nuförtiden. Speciellt fina skira stift :)

4 Linda:

Nämen vilken trevlig nyhet, det hade jag inte hört talas om. Valencia,Nagoya, Alexandria, Florida och Alaska ser intressanta ut.Malta och Bahia ser fina ut också även om jag själv sällan använder starka färger på läpparna. Haha, nu nämnde jag halva sortimentet, återstår att se om man tycker de är lika fina i butik.

5 Viola, Killer Colours:

Jag har Nagoya och Alaska, och jag som vanligtvis har lätt för att ursäkta fina stift som är bråkiga vill påstå att dessa är.. rätt kassa. Går på ojämnt och ger en rätt äcklig finish. Haha.

6 Honi:

Linda: Haha ja det var en himla massa fina färger tycker jag också! :) Att välja är ju det största problemet vi skönhetsjunkies har :p

Viola: Har Alaska och Sevilla själv och tycker alaska är ett fint vardagsstift (Rätt skirt, men jag gillar det). Trist att dom bråkar med dig dock, har inte testat mina så länge än så vi får se vad jag tycker!

7 Karin:

Vad många fina färger:)



trevlig tisdag på dig!

8 Wysteriia:

Tack för rösten först och främst ;) hihi!'



Tycker dessa ska bli grymt intressanta att testa :) Ok pris också ju :D



Hur får ni andra alla pressutskick? Har alla mailat er eller hur funkar det? Nyfiken som få..haha :)

9 Honi:

Karin: Tack detsamma :) Och ja en himla massa fina färger!

Kommentera här: