LUSH Lemony Flutter

Lemony Flutter, Cuticle Butter är ett nagelbandssmör med doft av söta citroner(mums!) från Lush. Jag brukar applicera en liten liten klick över hela nageln och sedan massera in i nagelbanden i ungefär 10 sekunder var. I burken är Lemony Flutter väldigt solid, men så fort man applicerar den på naglarna smälter den till en härligt oljig och smörig produkt.

Mina nagelband är rätt ofta skadade (Speciellt på vintern med all kyla och alla vantar) men efter att jag börjat använda denna så är dom för det mesta i toppskick. Även mina hälar, pojkvännens armbågar och mina knogar har fått sig några omgångar av Lemony Flutter (Det är typ som försvarets, kan användas till allt. Matlagning vet jag inte om men det skulle jag skippa om jag vore ni!).


Burken jag köpte i Oktober har jag fortfarande och även om jag är en flitig användare av den så kan man knappt se att den blivit använd. Den är alltså fruktansvärt dryg, 50 gram räcker mig säkert i 3-4 månader till utöver dom 3 månader jag redan haft den.

Finns hos: LUSH
Pris: 89kr
Mängd: 50g
Mitt betyg: 5/5, härlig doft, väldigt återfuktande och bra pris!

Kommentera här: