EOTD - Peacock

Jangsara gjorde en jättefin tutorial på en Mac Peacock look. Jag som inte har något från MAC ville ändå prova så jag plockade fram älskade Manlypaletten (Som vanligt då, haha) och satte penslarna i den! Tycker det blev jättetjusigt och roligt att det ser så olika ut beroende på ljuset.

Kika in Jangsaras tutorial här.

Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
Manlypaletten
Nyx Jumbo Eye Pen i Black Bean & Electric Blue
Max Factor Kohl Pencil 010 White
2000 Calorie Mascara
E.L.F Mini Makeup Collection (Beige highlighter)

Kommentarer:

1 Ninni:

Superfint! Wow!

2 roxcat:

Jag gillar den här färgkombinationen, fint!

3 Linda:

Underbara färger, djup och skimmer. En mycket vacker, lite sagoaktig sminkning.

4 Wysteriia:

Åh jag tycker det blev jättefint :D

5 Kerstin:

Otroligt fint!

6 Karin:

sv: Tack så jättemycket! :) Blev riktigt förtjust i dina sminkningar, speciellt den här!

7 Honi:

Ninni: VIsst är det galet fint!

Roxcat: Tack! :) Älskar också färgerna.. Väldigt diskret men ändå syns det.

Linda: Vilken bra beskrivning! :) Älskade det, så himla snyggt!

Wysteriia: Tack! :)

Kerstin: Tack!

Karin: Tusen tack fina du vad glad jag blir :)

Kommentera här: