EOTD - Mystery..

Jag satt och funderade på färgkombinationer som jag inte hade utforskat än och dök ner i lila och glittrigt grön. Underbart tillsammans, funderar över varför jag inte har provat detta tidigare! Nu drar vi snart iväg till pojkvännens syster på middag, så det blir en trevlig kväll!

 

Produkter:

Too Faced Shadow Insurance

Manlypaletten

NYX Jumbo Eye Pencil Black Bean

E.L.F Cream Eyeliner i Black

E.L.F Mini Makeup Collection Beige highlighter

The Colossal Mascara

E.L.F Shimmering Eye Pencil i Twinkle Teal

Kommentarer:

1 Sminkan:

Jättefin kombination!

2 eemmaaj:

fint!

3 felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson:

Tack ska du ha! Ja min fredag och födelsedag var mycket bra och lyckad :D kram

4 natalie:

Tack ska du ha :)!

fin sminkning

5 M I N I I Z Z A:

hih tack!

6 Emelie:

SV: haha eller hur!! XD

7 Sylwia:

Sv: Kan man göra så? Jag har ingen aning om hur stor summa jag ska fakturera och om man ens får göra så...

8 Line of beauty:

Ja det var riktigt läckra färger ihop. Snyggt!

9 Honi:

Sminkan: Tack! :) Tyckte det blev superfint.



Eemmaaj: Tack!



Natalie: Tack! :)



Line of beauty: Tusen tack :)

10 Kerstin:

Jättefint! Jag gillar verkligen dessa färger tillsammans!

Kommentera här: