EOTD - Green Lantern

Jag provade mig fram i min manlypalett och färgvalet fastnade på en svart, en mörkgrön och en knalligt illgrön. Älskar slutresultatet, tycker det går mycket bättre att blenda färgerna nu än det gjorde för ett halvår sen. Jag är nästan lite stolt över hur mycket jag faktiskt lyckats lära mig själv på så kort tid, speciellt när jag kikar tillbaks till mina äldre sminkningar. Men denna blogg handlar ju just om det, en skönhetsresa! Alla startar vi någonstans, och sen är det bara att jobba sig uppåt.

Produkter:

Manlypaletten
Too Faced Shadow Insurance
NYX Jumbo Eye Pencil i Milk & Black Bean
The Colossal Mascara
E.L.F Cream eyeliner  i Black
E.L.F Mini Makeup Collection Highlighter

Kommentarer:

1 kerstin:

Jättefint! Ser ut som ngt jag borde kunna återskapa med Book of Shadows III...

2 lisacorneliaa§:

nice :D

3 MATHILDALINDSTRÖM:

Jasså? vad konstigt haha, men tur ändå att det gick bra då :) Häftig blogg du har btw!

4 Julia ♥:

- Haha okej :)

Ja hoppas :D

5 e:

sv: hehe aah men det går fort för mig att sluta va arg :)

6 Sanna:

fint!

7 Elin:

Sv: Ok :) Ja dom är fina :)

8 sylvia:

Så kult ! fin blogg :)

9 r:

urnsyggt, :D

10 Linda:

Maffigt, dramatiskt och läckra giftiga toner. Supersnyggt!Vad väljer du för färg på läpparna till den här maken?

11 Honi:

Kerstin: Har sett några liknande färger där så det borde definitivt gå! :)



LisaCornelia: Tack!



Sanna: Tack!



Sylvia: TAck!



R: Tusen tack!



Linda: Jag brukar köra på något väldigt nude, läppfärgat eller snäppet ljusare. Eller så kör jag all out med röda läppar, funkar också! Tycker "Antingen ögonen eller läpparna markerade" är tråkigt :p

Kommentera här: