EOTD - Glamorous

Ni som hängt med ett tag vet säkert att jag och bruna skuggor inte alls går ihop. Tillsammans med något annat som tex det galet fina guldet ovan däremot så är det en helt annan sak! Jag ville göra en väldigt diskret cutcrease med bronze-guld och brunt och tycker själv slutresultatet blev rätt glammigt!

Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
Nyx Jumbo Eye Pen Pure Gold
LA Colors Wildflowers palette (Bronzeguldig skugga)
E.L.F mini makeup collection (Brun skugga & Beige highlighter)
Max Factor Kohl Pencil 020 Black
Isadora Eye Brow pencil 22 Light Brown
Max Factor 2000 Calorie mascara

Kommentarer:

1 Emmie:

sv: härligt :) Allt väl med dig idag då? :)

2 Nathalie:

sv. okej <3

Allt bra? (:

3 elin:

fint :)



sv: håller med :)

4 Johanna:

sv. aw va söt du är tack så jätte mycket, älskar att få såna kommentarer =D

5 kerstin:

Fantastiskt fint!! Jag vill härmas :)

6 Lillasyster:

WOW. Så. Jäkla. Snyggt! Och vingen, to die for! (Snälla, säg att du fuskar på nåt vis :D)

7 natalie:

sv : ja :)

8 Jannica:

SNYGGT!!!

9 Honi:

Kerstin: Kör hårt! :) Tack så mycket!

Lillasyster: Jag fuskar alltid, tejp har en given plats i mitt sminkbord (Fixar vingen utan problem ;) ). Tack <3

Jannica:Tack fina du! :)

10 Angelina:

sv: filmen var riktigt bra!! :D

11 A.C - Åker ti Kina på tisdag!:

Hej:D



tack så mkt..va snällt sagt..allt vä?:D

12 Sandra:

Den bronzeguldiga lyfter jättefint

13 Sandra:

Ja hihi:D Vad gjorde du själv igår då? :)

14 wilmaaa:

jorå:)

15 Gabbi:

Måste bara göra ett inlägg i din blogg. Har precis börjat läsa den och jag älskar dina råd och tips. Jag är inte så bra på att sminka mej för har aldrig varit så intresserad av det. Men det kan juh vara kul att ha lite färg när man går ut och då har jag användning av din blogg! Keep up the good work! ;)

16 Helena:

jättesnyggt!!

17 Honi:

Sandra: ja det är väldigt fint till blå ögon! :) Ger ett galet fint lyft



Gabbi: Tack för dina fina ord, det värmer massor! Jag försöker tipsa så mycket jag kan, jag var faktiskt inte alls så bra på smink när jag började blogga men har utvecklats fruktansvärt! :) Säg gärna till om det är något du undrar eller vill ha tips om! Kram!



Helena: Tack! :)

18 HANNA:

var helt underbart också :)



snyggt! kram

19 Jossan:

sv: tack så mycket :) om det är du som sminkat ögonen på headern så är du grymt duktig :D

20 Honi:

Hanna: Tack!

Jossan: Jajjamen det är jag som sminkat :) Tusen tack.

Kommentera här: