EOTD - Dream Catch Me

Denna färgkombination är en av mina favoriter. Blått och lila kompletterar varandra så fint och ger verkligen ett riktigt färsprakande intryck. En av mina andra versioner av blått och lila finns bland annat uppe i headern! Denna gång ville jag ha ett mer skarpt intryck så jag satte en bit tejp i yttre sidan av locket för att få en skarp kant. Under ögat ligger en mintblå skugga och vid tårkanalen har jag lagt en highlighter för att öppna upp ögat.

Produkter:
NYX Jumbo Eye Pen - Electric Blue
Manlypaletten (Blå, lila och puderrosa skugga)
Leishi Pigment i vitt (highlighter)
E.L.F Cream Eyeliner i Svart
E.L.F Mini makeup collection - Brun matt skugga (Brynen)
Boots No7 Maximum Volume Mascara

Kommentarer:

1 Molly Bergström:

Ahaa ajdå. Jag då skippar vi tomaterna!!! Dom var inge goda idag heller så :)



Allt bra?

2 ♥ Mallan Brallan ♥:

svar: javisst är den :D Ja, den ända verkligen skrik rosa färgen finns lite på headern ^^

3 Sissi:

sv; tack :)



riktigt snyggt!

4 Honi:

Sissi: Tack! :)

5 agnesa:

SV; ja det är faktiskt sant! man kan använda torrschampo helt klart. men nackdelen med det är att håret slits lättare om man använder torrschampo, har hört det iallafall!

6 Cecilia:

sv: Ja visst ärom snygga? Fast gillar dem första bäst ändå :)

7 sandra:

sv: ja riktigt respektlöst men man ska ju inte dra alla killar över en och samma kam men det finns många idioter

8 denise&jessica ♥:

sv: tycker jag också, helt underbar är den! :)

9 Z E I N A B ♥:

Snygg blogg! =)

10 Anna:

Jaså, vad var det för nån då?:)

Fina sminkningar du gör!

11 ladymuffin :):

sv; ja det är sjukt svårt att hitta ett bra jobb... eller ett jobb överhuvudtaget. man vill ju ha lite pengar!

12 Anna:

Jaha, haha! Trodde det var två andra skådespelare som var med i filmen xD Okej :)

13 Issa:

COOOOOOOOLT! :D

14 Foton av Emma:

Tack!:D

15 Emma:

SV: Jag tycker mest det är fascinerande att hon gör det liksom. Kanske inget jag skulle vilja ha 365 dagar om året, och aningen pretentiöst ibland. Men kreativt och hon är onekligen duktig!!!

16 Sara - Only me:

sv kul att du är med o tävlar sötis <3

ha en bra kväll<3

17 mina - it's my time to shine!:

SVAR; ja verkligen!

riktigt fint!

18 Sofiiiiiie - Bloggare i värmland:

Tack så jätte mycket ^^



du är otroligt duktig på att sminka :)

19 Khangkheng´s ♥:

haha lila är fint ;)

20 Malin:

Okej nice, du kanske kan sy in tröjan annars.

Hoppas du kan fixa metallica tshirten du vill

ha snart då. :)

21 Jullan:

sv: Ah, det är jättefint :)

22 Nattiiz:

Sv: Inte min heller men den är rätt nice när man väl vant sig vid den :)

23 M.:

sv; okej :D

24 Sadia ♥:

Svar: haha, det är himla svårt! tack så mycket. ♥ Allt bra?

25 hemmakatten:

Väldigt snygg kombination! Gillar att det är lite glitter i skuggorna.

26 M I N I I Z Z A:

snygg sminkning!

27 Honi:

ZeinaB: Tack! :)

Anna: Tusen tack!'

Issa: Taaack!

Mina: Tack!

Sofieeee. Tack vilken komplimang :) Jättesött av dig.

Khangkheng: Tack!

Hemmakatten: Jag gillar det också, det är där men det är rätt diskret. :) Fint ändå! Och tack!

Miniizza: Tack!

28 My Beauty Secrets:

åh så fin blogg, älskar sminkbloggar !

29 J✫hanna:

Snyggt!!!



Tror du att jag skulle passa i lugg..?

Ha en bra dag! =)

30 roxcat:

Vilka underbara färger i den här sminkningen!

31 Honi:

My Beauty Secrets: Tack så mycket! :)

Johanna: Tack!

Roxcat: Älskar färgerna, min favoritkombination! :)

Kommentera här: