E.L.F Eyelash Curler

Jag hade hört mycket gott om E.L.F's ögonfransböjare och det var verkligen dags att byta ut min gamla H&M-böjare som nog är över 10 år gammal så jag klickade hem en för att testa. Eftersom priset är så lågt förväntade jag mig att den skulle kännas rätt racklig och ostabil i handen men jag är faktiskt väldigt positivt överraskad.

Ögonfransböjaren är som sagt mekanisk (Fast automatisk är nog mer korrekt att säga på svenska), vilket innebär att böjarens normala tillstånd är helt öppen. När du stänger den vill den alltså gå tillbaks i öppnat tillstånd så fort du släpper, men den är ändå väldigt medgörlig och trevlig att jobba med. Handgreppet är även det väldigt behagligt men jag kan tänka mig att dom med lite större händer kan tycka att det är lite obehagligt.

Jag har använt den på några vänner när jag sminkat dom och än så länge har jag inte haft några problem med att den inte passat deras eller min ögonform. En riktigt trevlig och lite annorlunda böjare som funkar perfekt för mig!

Pris: 18.30 Kr
Finns hos: eyeslipsface.co.uk (För direktlänk klicka här).
Mitt betyg: 5/5, den böjer bra, känns solid och kostar under tjugolappen!

Kommentarer:

1 Sanna - årets blogg på bloggen!:

- Nja, men endå;)

2 Nattis<3:

hej:) jätte kul att du kommenterade min blogg,din blogg är himmla söt,säg till mig via en kommentar om vi ska följa varandra på bloglovin:)

kramar

3 Emilia:

Ja ooch jag var inormt Trött ^^

4 Emma:

Då kanske jag ska ta och prova denna! :}

Gillar ditt tips så hur man ska måla sin "eyelinervinge". Hoppas på att lära mig nu!

5 MADDES:

bra tips där. Önskar dig en riktigt fin dag!

6 Malin:

sv: Haha nej det kommer jag inte heller klara :P Men det känns ändå bra att ha det i bakhuvet när jag t.ex borde plugga... ;)



Fin blogg btw! :)

7 lindshe-svart bälte i shopping!-:

Härlig blogg du har :D Fett skön ju!

Lägger till dig. eller ja, din fett coola blogg (A), direkt på bloglovin' sötnos så att jag kan följa dig! :) <3



Ps. Om du är intresserad av tävlingar så har jag igång en nu där man kan vinna ett presentkort från

http://www.welovebeauty.se - din hårvårdsbutik på nätet!



Och om DU har någon tävling, dagens blogg eller liknande så får du gärna tipsa mig,

för jag är MER än gärna med och tävlar :)

PUSS OCH KRAM- take care!

http://lindshe.blogg.se



8 jessica:

åå tack så mcyket ;)

Hu mår du?;)

9 FlizanLizan:

sv: allt bra? :)

10 Carina:

Är överraskad att något så billigt är så bra :)



Jag kanske skulle ta och testa den :)

11 elin:

Sv: Det var jättehärligt! :)



Vilken fin blogg du har, älskar inläggen där du visar dina sminkningar! :)

12 tovesegnablogg.blogg.se:

haha okej :P ja kanske de ;)

13 Emelie:

Jag har också en ögonfransböjare någonstans, men vet inte var den är nu ... Den ser bra ut ;) Och det var ett bra pris på den med, va? ;)

14 Anna:

precis !! bara vinna lite pengar nu så ;) ahah

hänt idag då?

kramen

15 Line of beauty:

Ja, den är riktigt bra. Fantastiskt när den är så löjligt billig.

16 MEREI:

- najs ju !

17 Honi:

Emma: Vad kul att du läste mina eyelinertips :) Hoppas du får till den!

Maddes: Tack och detsamma :)

Malin: Tack!

Lindshe: Tack sötnos! :) Vad roligt att du gillar bloggen, sånt gör mig så himla glad!

Carina: Ja det var jag också faktiskt, överraskande nog så fungerar den riktigt riktigt bra(För mig iallafall).

Elin: Tack! Vad glad jag blir :) En massa nya sminkinlägg ligger uppe nu!

Emelie: Ja under tjugolappen räknar jag till bra pris iallafall! :)

18 Honi:

Line of beauty: Det är nästan lite löjligt hur löjligt billig den är faktiskt! Men jag klagar inte ;)

Merei: Visst är det!

Kommentera här: