Depend Vårnyheter

Depends nya vårlack finns nu i butik och som vanligt så är det fler än ett jag är nyfiken på. 223 ser underbar ut, metalliskt och vackert (Ni som hängt med vet nog att jag älskar metalliclack). 222 och 225 är vad vår handlar om för mig, klara lite ljusare färger med skimmer i! Lacktrenderna som finns nu tycker jag verkligen återspeglas i dom nya lacken, och jag tycker det är kul att det inte är enbart platta krämlack utan att dom har lite stuns iochmed att det finns skimmer i. Härligt! Lacken kostar 25kr/st och kommer i dom vanliga miniflaskorna!

Har ni några favoriter?

Kommentarer:

1 Michaila:

225 såg väldigt härlig ut! :D typ alla gjorde de!



Sv. Haha jag ska vara Au pair men inge fel med att ragga upp en snygg fransman heller ;)

2 Honi:

Michaila: Visst ser den härlig och vårig ut! :)

3 Emma:

Många härliga färger :}.

4 Jennie Isabelle Poulsen:

jag har 223 på naglarna just nu och jag älskar det, hur snyggt som hellst

5 Jennie Isabelle Poulsen:

glömde skriva att jag köpte 222 idag oxå tänkte testa det någon dag snart

6 BEAUTY SECRETS Tävling pågår!:

MUMS vilka färger!

Den silvriga var så fin!<3

7 Honi:

Emma: Ja man blir glad av dom, inga mörka höstfärger här inte!

Jennie Isabelle Poulsen: Åh fusko dig som har hittat dom redan! Här i danmark är dom alltid så långsamma :)



Beauty Secrets: Ja den silvriga ser helt underbar ut! :)

Kommentera här: