EOTD - Less is more..

Ibland är det ju fint med något som inte alls innehåller så mycket färg som mina vanliga sminkningar. Jag har svept en beige skimrig skugga över hela locket och lagt en snäppet ljusare vid tårkanalen och på brynbenet för att det inte ska bli samma färg överallt. Himla snyggt och klassiskt!

 

Produkter:

Too Faced Shadow Insurance

Nyx Jumbo Eye Pencil i Milk

E.L.F Mini makeup collection (Beige)

Makeupstore Microshadow i Ranch

2000 Calorie Mascara

H&M Dipliner

Mac Factor Kohl Pencil 010 White

Kommentarer:

1 Wysteriia:

Älskar denna simpla! :)

2 Erica Hallström:

Stilrent och snyggt :) De gillar vi! :)



sv: Tack för dina åsikter på ämnet. Helt rätt, sånna människor kmr man endå aldrig få ut nått gott av att umgås med :)

3 Glitter Sisters:

Så här är vi inte vana vid att se dig :0). Riktigt snyggt och klassiskt! /N

4 Honi:

Wysteriia: Jag också! Och så är det ju så enkelt att göra :)



Erica Hallström: Tack :) Ibland är det skönare att bara glida runt i något klassiskt!



Glitter Sisters: Tusen tack, jag är inte heller helt van (jag gillar ju mina färger!) men det är himla snyggt och passar till allt :)

5 Lina:

SV; Joo han ärgrymt vacker denna herre!! (: Har du någr djur?



Förresten du har grymt intressant blogg! Sjukt fin sminkning det här, enkel o snygg! Hur får man till den är eylinern? Utan att det bli hacktigt? (:

6 Honi:

Lina: Använd något mer krämigt (Istället för en kajalpenna så brukar Cake eyeliner (Makeupstore) eller Cream eyeliner (E.L.F) fungera bättre) för att undvika att produkten "drar" på ögonlocket och bildar hack.

Kommentera här: