TBS - Mango Showergel

Jag var så himla less på alla dåliga billiga duschkrämer så jag och pojkvännen använde upp dom vi hade och sen gick jag till The Body Shop för att köpa oss något ordentligt. Till min förvåning så låg det ett gäng duschkrämer i en korg utanför som var på rea till 50kr/st så jag provsniffade hela bunten och bestämde mig för den med Mango-doft!

 

Det fanns en som doftade kokos också men jag tyckte den doftade som Malibu (Kokos-likör) så jag skippade den direkt. Har inte provat deras duschkrämer innan så det blir spännande. Har ni testat? Vad tyckte ni och vilka dofter gillar ni bäst? En recension på vad jag tycker kommer helt klart, men jag måste ju som sagt prova produkten lite mer först!

Kommentarer:

1 idaida:

tack ! :D

2 Emelie - Crazynails:

Sv: Jaa, det är sant, passar inte alls till vardags då det ibland blir för mycket , haha!

3 felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson:

Oh, tack så jätte mycket! Så glad jag blir :)

Ja men så roligt att du tycker de!

4 lydia:

sv: det är väldigt bra och kunna lite om design, men jag har inte vart så insatt i de hela men de är aldrig försent och börja:)

härliga färger du har på din blogg!

5 EBBA:

Ohh, älskar den! Doftar gudomligt ;)

Älskar din blogg också ^^

6 clarabloggaR:

jättefin blogg du har :D

har du haft en bra dag?? ;)

7 cccilla:

svar: visst är den! :D

8 Sara - Only me:

sv :)<3

allt bra?

9 Sara:

Den där doftar så himla gott! :) Jag älskar Body Shops produkter :)

10 Alexandra - Uppsalas största blogg:

sv: tack sötis :D

11 Olivia:

Svar; jo, jag förstår dig, jag skulle aldrig varit där för typ tre år sen, men liksom alla går där, alla mina kompisar och så. Och man gör inga kyrkliga saker direkt. Vi chillar lite, lekar kanske någon lek, pratar skrattar ser på film. Och annat gött. Idag lekte vi lite funny lekar ^^

12 AMANDA FALK:

älskar mango, luktar så gott :D

Ha en super bra start på helgen!

13 Honi:

Lydia: TAck!



Ebba: Ja visst doftar det helt underbart! :)



Clarabloggar: Tack!



Sara: Jag också! Försöker prova mig igenom lite fler av deras grejer för att se om det finns några nya favoriter! :)



Amanda Falk: Håller med, luktar så himla gott! Speciellt i duschen där det kommer mango ångor när man duschar!

Kommentera här: