Nytt från E.L.F!

Mitt paket med några nya E.L.F grejer att testa kom häromdagen och här kommer bilder och produktnamn på grejerna jag klickade hem! Säg gärna till om det är något ni är speciellt sugna på att kika lite närmare på!

1. Earth and water mascara duo (vattenfast i ena änden, vanlig i den andra änden) black.

2. Nourishing cuticle pen, ungefär som en nagelbandsolja i form av en överstrykningspenna.

3. Liquid Eyeliner (Fast detta är en glittereyeliner) Stardust.

4. Waterproof Eyeliner Pen Black.

5. Studio Blush Gotta Glow (Detta är dock en highlighter, fast den ligger under rougesektionen på deras hemsida).

6(Inte med på bild). Individual lash kit.


Är mest sugen på att testa överstrykningspennan och highlightern, men även glitter eyelinern ser ut som ett perfekt kompliment till en partymake!

Kommentarer:

1 SANNA:

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :)



Kram

2 Lisen:

Jag är nyfiken på alltihop måste jag säga,men speciellt "cuticle pennan" och highlightern. :) Har velat prova deras blush och denna..

3 Honi:

Lisen: Cuticle pennan har jag testat rätt mycket nu så jag lägger nog upp en recension i slutet av nästa vecka :) Highlightern har jag testat lite mindre men det kommer en recension på den också så småningom! Underlig produkt den där överstrykningspennan, känns jätteunderligt att använda den. Rätt praktiskt dock, inget kladd!

Kommentera här: