NOTD - Passion Pink

Jag har äntligen tagit mig till botten av dom otestade lacken (eller ja.. botten kanske är lite att ta i men jag kan se botten!) och det blev dags för E.L.F's Passion Pink (Som på dom flesta flaskorna är felmarkerad som Mango Madness och tvärtom). Efter dom två första lagren påminner det väldigt mycket om ett neonlack (Och dom torkar ju matt) men efter tre lager blir det täckande och mer glansigt. Färgen är en väldigt stark neonig rosa med väldigt väldigt diskret guldskimmer.

Kommentarer:

1 lovisa:

sv: ja jag gillar också den:)

2 frida lindberg - även känd som fritt:

snygg blogg! :D



sv; okej, ojdå, gillar du inte matte?:P

3 Kerstin:

Fint! Jag gillar skimret!

4 Honi:

Frida Lindberg: Tack! :)



Kerstin: Jag också, det är diskret men det finns där!

5 Frida:

Jättefin färg!

6 Felicia c::

Fina naglar !

Sv ; ja du , hoppas bara att jag får några presenter i år sen c';

7 Nessi:

Sv; Skulle verkligen vara gott att äta det hela tiden :3

8 Honi:

Frida: Visst är den fin! Somrig och härlig :)



Felicia: Tack!

9 emelie:

Vilken härlig färg :) Allt bra?

10 Emelie - Crazynails:

Riktigt snyggt lack!

11 Alba:

Snyggt det blev! :)

12 Alva Asp:

Snyggt!

Kommentera här: