MAC - Wonderwoman collection

Bild & produktnamn: Temptalia.com


MAC har nyligen släppt den nya Wonderwoman kollektionen i USA och Canada, vi här borta i Europa verkar få vänta till Mars (Då kollektionen släpps internationellt)däremot så det går inte att få tag i dessa än.

Kollektionen består av:

4 Läppstift - Heroine(LE), Spitfire(LE), Russian Red & Marquise´d(LE Repromote)
4 Lipglass - Emancipation (LE), Secret Identity(LE), Athena's Kiss (LE), Wonder Woman (LE)
4 Opulash Mascara - Black, Themyscira (LE), Army of Amazons (LE), Victorious(LE)
1 Penultimate Eye Liner - Rapidblack
2 Nagellack - Obey Me (LE), Spirit of Truth (LE)
3 Ögonskuggskvartetter - Defiance(LE), Lady Justice(LE),  Valiant(LE)
2 Reflects Glitter - Pearl (PRO), Bronze (PRO)
2 Pigment - Bright Fuchsia, Marine Ultra(PRO)
2 Rougeduos - Mighty Aphrodite (LE), Amazon Princess (LE)
2 Mineralize Skinfinish - Pink Power (LE), Golden lariat (LE)

(LE betyder Limited Edition, att det säljs i denna kollektion och inte ingår i det permanenta sortimentet. PRO betyder att det finns att köpa i det permanenta sortimentet hos en PRO Mac store).

Det säljs även ett helt gäng accessoarer såsom borstbälten, speglar och sminkväskor.. Mer information kan man hitta hos Temptalia, länk här.

Jag tycker förpackningarna är helt underbart roliga, jag som dessutom är lite av en nörd när det kommer till serietidningar, superhjältar och liknande tycker det är extra spännande. På dom bilder och filmer jag sett så ser förpackningarna dock rätt plastiga ut (Speciellt locken). Dom ända produkter som jag är intresserad av är Rouge-duosarna, dom ser riktigt fina och användbara ut och pigmenteringen verkar väldigt fin på dom swatches jag sett. Resten av produkterna är däremot ingenting för mig men det vet man väl inte 100% innan man har klämt lite på dom i butik tror jag!

Är ni sugna på något eller skippar ni denna kollektion?

Swatches finns på youtube här & här.

Kommentera här: