Finns det något jag älskar..

.. så är det parfymprover. Eller ja, prover i överlag faktiskt. Jag älskar att kunna testa något i en kort period innan jag bestämmer mig för att köpa det eller inte. Det är inte för att jag är en snålis utan mer för att jag lyckats köpa fel  produkt mer än en gång och det är ju aldrig roligt att kasta pengarna i sjön. Foundations t.ex är det ju så himla svårt att testa ut i butik för man vill ju se hur det ser ut i naturligt ljus och annat ljus än i affären.

Miniflaskor med schampo och balsam, hårinpackningar och hudkräm gillar jag också. Så kan man testa sig fram och se vad man gillar utan att man behöver köpa en fullstorlek! Tycker dessutom det är roligt att webshoppar som kicks.se skickar med prover när man köper något online, det är ett bra initiativ som gynnar både konsument och företag. Vad tycker ni? Gillar ni också prover eller går ni hellre direkt efter fullstorlek?

Kommentarer:

1 Josephine:

Jag gillar också prover, bättre att testa innan man köper fullsize :)

2 Sylwia:

Sv: Ja det är nog jättebra! Jag ska inte använda det än för jag har ingen plats i tvåan jag bor i nu, men sen när jag bor större och kommer ha ett eget sminkrum, då kommer jag använda det! :D

3 Elin:

De låter ju jättemysigt!.

Hoppas du hade de trevligt! :)



nä, verkligen inte. Tack snälla du!

4 Glitter Sisters:

Självklart är prover bra! Ofta tenderar proverna dock att slutligen resultera i ett köp :0) /N

5 fanny:

jaa absolut, henne sversion på halleluljah är underbar!

parfymprovet is tha beeezt!

6 Yasmine:

Det gör jag med :)

Jag sitter och kollar på ghost Whisperer nu :D

7 Plutten:

Åh, håller med dej till fullo:) Och så är ju dom där små söta sakerna sååå söta:D

8 kerstin:

Jag älskar småprover och tycker att det är ett måste! Särskilt när det gäller hudvård ogillar jag att köpa grisen i säcken.

9 emma gylesjö:

- ja jag med , håller med dej :p

10 marina:

Oj jag såg det nu när du nämnde det :D Vad kul :D

11 juliciouz:

ja så svårt kan det inte vara o komma in :D

12 Leia ♥:

Okej, så skönt att ha svensk kanal där borta! :D

Bor du där?

13 Hanna-Li:

Ja när jag va liten så hade jag full koll på allt! ;)

Sen blev det inte så längre, men nu när man ser hur mycket man samlat på sig genom åren så undrar man ju vad man har saker och ting! :)

Fin design, kollade du på melodifestivalen idag? ;)

14 Jenny - Blogg om Vardag, Foto & Mer:

Söta! :)



- Jo hehe faktiskt! Allt väll ? :)

15 Carro:

Jag ÄLSKAR också parfymprover! Tycker det är skitkul när man får det! =)



Absolut! Jag njuter.. och jäser! :D

16 Lisa:

Sv; Ja, jag också! Fastnade för den direkt hihi.

Vad gör du ikväll? =D

17 eleonore:

Snygg header, så snygga och coola sminkningar :)



Jag gillare skartp!

18 eantonia:

Det gillar jag också! :)



svar: Tackar! :)

19 Emina:

sv: haha, ja eller hur! :D

20 Malva:

Men jag tyckte att det verkade fantastiskt. Förresten hur hittade du min blogg?



:D

21 Hanna <3:

Sv; jaa det blir MYCKET roligare att blogga då! :D cool header!!

22 Beatrice Jakobsson (foto):

åhh det som är så roligt :D!

23 roxcat:

Jag gillar också prover, jag har faktiskt hittat en och annan favorit genom ett gratisprov först. Och sedan får man ju även redan på vad man inte tycker om utan att behöva slänga ut pengar för det =)

24 Honi:

Josephine: Det är det jag också tycker, hellre testa innan!



Glitter Sisters: Har hänt några gånger att jag verkligen blivit avskräckt från att köpa något också :o Så det går bägge håll tror jag!



Fanny: Eller hur!



Plutten: Söta men man blir less när vissa av dom tar slut! För då måste man köpa stora :p och dom är inte lika söta!!



Kerstin: Jag känner samma sak, speciellt med Cliniques grejer. Många av dom får mig att klia något så in i h..... så jag känner att jag måste prova innan för annars blir det för mycket pengar att lägga ut på något som kanske inte funkar..



Carro: Jag också! Det händer allt för sällan!



Eleonore: Tusen tack <3



Hanna: Tack!



Roxcat: Du tänker som jag, det finns mycket som jag verkligen tänkt USCH över när jag testat det efter att ha fått ett gratisprov. Men det är lite skönt också, så är skönhetsjunkien i mig stillad så jag slipper fundera över den produkten igen.

Kommentera här: