EOTD - Piercing eyes

Ni vet ju att jag har en evig crush på allt som har med lila toner att göra, så jag dök ner i min favoritfärg och gjorde en hel-lila sminkning. Supersnyggt, och av någon anledning så fick det mina ögon att se helt galna ut. Ser nästan ut som att dom lyser, till och med pojkvännen reagerade på det!

 

Produkter:

Too Faced Shadow Insurance

NYX Jumbo Eye Pencil i Milk

Manlypaletten (Lila, ljusare lila och svart)

E.L.F Cream Eyeliner

The Colossal Mascara

E.L.F Mini Makeup Collection - Brynskugga

NYX Pearl Mania Pigment - Nude Pearl

Kommentarer:

1 Kerstin:

Jättefint! Du passar så bra i lila!

2 Alexandra - ♥:

Snygg sminkning! :)

3 Kristin:

snyggt! :)

4 tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

Hon tackar! :) Ja det tror jag också hon tyckte!

5 Helena:

lila är aldrig fel ;-D

jättefin sminking!

6 Sminkan:

Snyggt!

7 Honi:

Kerstin: Tusen tack! Jag hade nog tyckt det var riktigt t trist om jag inte passade i lila, min favoritfärg ju!



Alexandra: Tack! :)



Kristin: Tack!



Helena: Nej lila funkar alltid ! :) Tack!



Sminkan: Tack!

8 Carro:

Åh, vilken fin sminkning!



Sv: Ja, man undrar ju, ena minuten vår, nästa vinter..

9 natta:

sv: tack snälla! :) gillar den tjocka eyelinern!



fina makes du gör! kram

Kommentera här: