EOTD - Gammelrosa

Jag ville ha något diskretare än mina vanliga sminkningar så jag körde på neutrala toner av guld och gammelrosa. Fint tillsammans men jag tycker faktiskt det är lite tråkigt, men gulligull ska det väl vara när det är alla hjärtans dag. Ikväll ska jag, pojkvännen och våra två vänner (Som firar 7 år tillsammans, galet!) fira lite och gå ut och käka tapas på resturang! Hoppas ni alla har en fin alla hjärtans dag, och glöm inte att visa era nära och kära att ni älskar dom VARJE dag och inte bara idag!

Produkter:
Manlypaletten
Too Faced Shadow Insurance
Nyx Jumbo Eye Pencil i Milk
E.L.F Cream Eyeliner
2000 calorie Mascara
E.L.F Mini makeup collection (Beige)
Isadora Brow Pencil i 22 Light Brown

Kommentarer:

1 Sheila:

Fint :)

Sv; Ja det borde gå att fixa, det är jättetråkigt att den gått söner!! Åh, menmen jag ska göra mitt bästa och nog sy den när jag har tid :)



Kram

2 BEAUTY SECRETS Matrix-tävling!:

SUPER snyggt!!



Kul att du är med:) Ha en underbar kväll!<3

Kram:)

3 Emelie - Crazynails:

Sv: Tack så mycket :D

4 kerstin:

Superfint! Denna gammelrosa nyansen var mycket finare än elf-skuggan några inlägg längre ned. Det var liksom såhär man hoppade att den skulle se ut :)

5 Honi:

Sheila: Tack!



Beauty Secrets: Tack! :)



Kerstin: Precis min tanke, E.L.F skuggan var bara en sån besvikelse tyvärr :/ Tack!

6 amanda - fotoblogg ♥:

- ja det är det, men alla gillde det ivilcket fall!

Kommentera här: