E.L.F Tinted Moisturiser

Märket E.L.F (Eyeslipsface) har nyligen lanserat sin Studio tinted moisturiser på den brittiska hemsidan, den har tidigare bara funnits att köpa på den Amerikanska hemsidan som vi svenskar tyvärr inte kan shoppa från. Under sommaren gillar jag Tinted Moisturisers (Färgade dagkrämer) då jag tycker det blir allt för tungt med en foundation när man svettas och det är varmt. Denna har dessutom inbyggt solskyddsfaktor 20 och den sägs även innehålla Aloe vera och gurka (Samt en massa vitaminer) så jag är definitivt nyfiken på denna och kommer förmodligen klicka hem en nästa gång det är gratis frakt. Vi får se om den är så bra som jag förväntar mig, med E.L.F produkter är det ju för det mesta en hiss eller en diss, det finns nästan inga mellanting.

 

Den färgade dagkrämen finns i 7 färger och kostar dryga 37 kronor hos eyeslipsface.co.uk (Direktlänk här). Är ni nyfikna eller håller ni er till det ni redan har?

Kommentarer:

1 elin:

sv: hoppades ja oxå, men hittade knappt nått :/

2 tasha:

aww, gullle vad glad jag blir <3 jättefint smink!

3 kerstin:

Jag är rysligt nyfiken!!

4 Angela:

tack :)

5 soffie:

verkar ju vara bra och inte dyrt heller

6 EMMI - modeblogg:

- Ja precis! himla fin ide!

7 Linda Cathrine:

Låter inte alls löjligt, tvärtom mycket klokt. Har tagit kväll från pluggandet nu men ska på det igen med fulla krafter är tanken.



Ha det bra

8 Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥:

BILLIGT! :)



sv; nej, det är inte lätt att motstå ;) men man kan väl alltid försöka.



puss & kram

9 DOLLY:

aaah me 2, gratis e gott :p



lovin +

10 LIENE:

Härligt med London:D det lät mysigt. Jag vill dit någon gång.

11 Sara:

Oj vad billig den var! Kanske man borde testa :)

Kommentera här: