Dove - Intense Repair

Jag kilade in på ett av dom större varuhusen här i stan för att kika in deras stora smink-avdelning. Gick förbi alla duschkrämer och schampon  och såg att dom hade ett erbjudande där man kunde köpa 3 av Dove's nya repair therapy produkter för 50 kronor. Overnight Creme och 1-minuters intensivkuren följde med hem (Och en extra Overnight Creme som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med). Produkterna brukar kosta 40kr styck här i Danmark så jag kunde inte låta bli när det var så billigt! Har ni testat? Vad tyckte ni?

Kommentarer:

1 cuong le:

sv: den är minst sagt väldigt skön, att den är superfin är ett plus. blev ett köp, och ett kap. på nätet står det att den går på 399 kr, jag fick den för 299 kr i butik ;)

2 A.C:

mm lr hur..tråkigt..dt kmr nog dröja ett tag ti..hehe

3 Kakan:

En fråga:

Vart köpte du nagellacket som är den som ligger högst upp på sin header? den "krämiga" eller hur gjorde du?

4 Emmie:

sv: Tack :) Allt väl med dig? :)

5 Anna med A:

tack :D

6 N A T H A L I E n y r é n:

Jaa det var skönt att det gick så bra :D

7 ida:

jaha okej, varför gör du inte det då ? :D

8 evelina:

håller med dig! skit kul att hitta såtn ;)

9 IDA - Foto, övrigt & personligt.:

Fin blogg! :D



Svar: Å tack så mycket, hihi :D

10 tess:

sv; jaa MUMS :D



åh vilket toppen erbjudande :D

11 filippa:

bra tips;)

12 Honi:

Kakan: Det är tre-fyra olika nagellack som jag applicerat med hjälp av vattenmarmorering. Om du youtubar Water marbling så kommer det steg för steg guider :)



Ida: Tack!



Tess: Visst är det! Var ju som att köpa 1 och få 2 :p

Kommentera här: