China Glaze - Lighthouse

Hur underbart är inte denna färg? När jag såg bilderna från China Glaze Anchors Away kollektionen så fastnade jag alltid vid Lighthouse. Lighthouse är en fin gulguldig färg med underbart finkornigt guldglitter i sig (Det ser nästan metalliskt ut)! Det kom i brevlådan idag, bara få dagar efter jag beställde det. Postväsendet måste ha vetat om att jag ville ha det fort, för fortare än denna har ingenting kommit tidigare.

 

En NOTD med Lighthouse kommer senare! Har ni gjort någon Anchors Away shopping? För er som är sugna på att se dom andra färgerna i kollektionen så kan ni klicka här.

Kommentarer:

1 Emmie:

sv: Härligt :) Allt väl med dig idag? :)

2 Kerstin:

Jag har inte shoppat än, kan inte riktigt bestämma mig...



Din färg här ser fin ut!

3 Honi:

Kerstin: Jag gillade inte riktigt något av dom andra men detta blev jag tokkär i när jag såg swatches på kollektionen. Underbar färg!

4 ladymuffin :):

sv; ja det var det verkligen!

ha en bra kväll!

kram på dig :)

5 matilda:

Vilket fint nagellack! :D

6 Honi:

Matilda: Visst är det tjusigt!

7 sarah:

vart her du köppte den där =)

8 Honi:

Sarah: Jag har köpt det på Ebay från en säljare i USA :) Men hela Anchors Away kollektionen (Som lighthouse är en del av) säljs på kicks och eleven.se med början i slutet av februari :)

Kommentera här: