1 palett 3a

Lipglossbitchen utmanar oss ännu en gång i att välja ut tre favoriter i våra sminksamlingar, denna gång är det ögonskugge paletter.

1. Manlypaletten.
Jag köpte min Manlypalett från Ebay för många månader sedan nu och den har verkligen kommit till användning. Man ser vilka färger man skulle behöva köpa fullstorlek i från ett bra märke rätt snabbt.

2. Esteé Lauder Surreal Violet.
Jag vann denna lilla godbit från Beauty By Tanci och eftersom jag älskar allt som heter lila så älskar jag denna också, perfekt resestorlek dessutom!

3. Viva La Diva Rocks.
En slimmad palett med lite mörkare toner, perfekt för sotade ögon eller något allmänt rockigt. Brukar ta med mig denna om jag ska till en vän och sedan ut på fest för att den är så liten och har trevliga skuggor med massa OOMPH i.

Kommentarer:

1 Meg:

shit vad många ögonskuggor du har, haha

2 Nathalie:

tack:) hur mår du idag sötnos?:D

3 Honi:

Meg: Och det där är ändå bara mina 3 favoritpaletter :p har flera,..

4 angelica:

sv åh tack! :)

5 Anna Katana:

Jag älskar banan på pizza och likaså i tacos (:

Ögonskuggorna längst ner var riktigt snygga.

6 Hanna:

Det är ju Siljansbackens skola, samma jag ska gå!. De turnerar runt och kommer vara på massa ställen i Sverige, du kan kolla info här:



http://www.siljansbacken.se/pris_kurs.html

7 Kerstin:

Vad kul att se dina favoriter! Jag har så himla svårt att bestämma mig för vilka tre jag ska välja :)

8 jennifer:

svar; thank you! kram

9 Honi:

Anna Katania: Visst är dom snygga!



Kerstin: Har inte så många paletter så det är rätt enkelt för mig att bestämma mig :) har ett gäng riktigt kassa dock, haha.

10 Emma P:

Viva la diva-paletten har jag nog aldrig sett. Den såg trevlig ut. Ja de andra med såklart:)

11 Carina:

Har suktat länge efter Esteé Lauder Surreal Violet, den är sååå fin.

12 Honi:

Emma P: Det är den också, helt klart! :)



Carina: Ja visst är den fin, blev så glad när jag vann den!

Kommentera här: